Un număr indicativ de cercetări sînt efectuate de către compania noastră in mod regulat anual.Studiul Media Index Study (MIS) reprezintă unica sursă de informaţie despre utilizarea mass-media în general şi despre fiecare sursă mass-media în parte.

CRITERIILE DE BAZĂ ÎN CERCETAREA MEDIA INDEX STUDY (MIS):

Portretul social-demografic;
Utilizarea mass-media în general;
Auditoriul Internet site-urilor;
Auditoriul posturilor de radio;
Auditoriul publicaţiilor scrise;
Auditoriul canalelor TV;
Auditoriul publicităţii externe;
Auditoriul publicităţii în interiorul magazinelor;
Auditoriul publicităţii pe / în transportul public;
Auditoriul publicităţii răspîndită în stradă;
Auditoriul publicităţii trimisă acasă.

INDICII SOCIAL-DEMOGRAFICI DE BAZĂ ÎN CADRUL STUDIULUI MEDIA INDEX STUDY (MIS):

Portretul social-demografic (Sex, Vârstă, Studii, Ocupaţie, Statut Social, Starea Civilă, Numărul de persoane în familie, Copii până la 12 ani în familie, Vârsta copiilor în familie, Nivelul venitului pe persoană pe lună, Limba de comunicare în familie; Regiunea în care locuiesc; Tipul oraşului).

CARACTERISTICILE STUDIULUI MEDIA INDEX STUDY (MIS):

Populaţia generală: locuitorii oraselor Republicii Moldova cu vîrsta cuprinsă între 12 şi 65 ani.
Eşantion: cu mai multe etape,stratificat,individual,cu utilizarea metodei cotelor de recrutare a respondenţilor după ultima etapă.Parametrii cotaţi:regiunea unde locuieşte, tipul oraşului,genul,vîrsta. Eşantionul cuprinde 47 oraşe.
Eşantionul populaţiei: 1 200 respondenţi într-un val de cercetare (2 400 respondenţi pe an).
Periodicitate: 2 ori în an.
Metoda: sondaje la telefon (CATI).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *