300x200-3

CERCETAREA DEPRINDERILOR ŞI A PREFERINŢELOR

Este o cercetare de complex a pieţii, care permite de a analiza detailat deprinderile şi preferinţele consumatorilor în raport cu categoria de produse cercetată şi mărcile acesteia.

Mai detaliat

BRAND HEALTH STUDY

STUDIU SĂNĂTĂŢII BRAND –ULUI

Este un monitoring regular a poziţiilor brand–ului în circumstanţe de concurenţă, care deţine o importanţă deosebită pe tot parcursul ciclului de viaţă a brand–ului.

Mai detaliat

300x200-1

CONSUMER TARGET INDEX STUDY

Un număr indicativ de cercetări sînt efectuate de către compania noastră in mod regulat începînd cu anul 2013.

Mai detaliat

300x200-4

SEGMENTATION STUDY

Această cercetarea permite companiei Dvs. să depisteze şi să-şi concentreze atenţia pe segmentele care au o perspectivă mai mare din punct de vedere al rentabilităţii.

Mai detaliat


 

Media-Index-Study

MEDIA INDEX STUDY (MIS)

Un număr indicativ de cercetări sînt efectuate de către compania noastră in mod regulat anual.Studiul Media Index Study (MIS) reprezintă unica sursă de informaţie despre utilizarea mass-media în general şi despre fiecare sursă mass-media în parte.

Mai detaliat

Focus-Group-version-3

FOCUS GRUPE

Cea mai bună metodă de a primi informaţie flexibilă şi de a iniţia ipoteze în cadrul sarcinilor de marketing, pe care le deţine compania.

Mai detaliat

Test-producta

TESTAREA PRODUSELOR

Una dintre cele mai populare tendinţe în cercetările de marketing, pe care noi o rezolvăm cu ajutorul hall-testului.

Mai detaliat

tainiy-pokupatel

CUMPĂRĂTORUL MISTERIOS

Cea mai bună metodă pentru evaluarea nivelului de deservire a clienţilor prin folosirea unor persoane special instruite (cumpărători misterioşi).

Mai detaliat