resursyCompania noastră are cunoştinte şi practică nu numai în sfera cercetării de marketing, dar şi în domeniul publicităţii şi marketingului în general, de aceea de multe ori noi propunem clienţilor noştri nu doar a efectua sondajele, dar şi variantele de răspuns care denotă obiectivele marketingului, care stau in faţa clientului. Personalul nostru are experienţă atît ca agenţie, cît şi reprezentarea ecepţională a dorinţelor şi cerinţelor clientului – aceasta ne permite să înţelegem la maxim preferinţele clientului.

Ce avem mai de preţ pînă la moment sunt specialiştii noştri calificaţi:

cu studii în domeniu şi experţi în majoritatea pieţelor de produse şi servicii ale Republicii Moldova
cu inţelegerea cerinţelor de cercetare ale clientului
cu experienţă de lucru în cercetări de la 15 la 20 de ani

În compania XPLANE activeză 15 angajaţi permanenţi şi 60 interviueri în Chişinau şi alte regiuni ale republicii.

Compania XPLANE deţine centrul său personal de efectuare a sondajelor prin telefon după tehnologia CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing), în care se utilizează echipament special (telefoane şi calculatoare) pentru 25 de locuri de muncă.

Pentru efectuarea sondajelor se utilizează software Evoix CATI / Web fieldwork system®. Tehnologia utilizată corespunde totalmente standartelor mondiale şi cerinţelor pentru efectuarea sondajelor prin telefon.

Centrul CATI realizează proiectele de cercetări care presupun efectuarea sondajelor la telefon pe teritoriul intregii republici,atît în oraşe,cît şi în sate.

Oficiul companiei XPLANE este dotat cu un salon pentru efecuarea Focus-discuţiilor de grupă cu posibilitatea translărilor în emisie directă prin Internet.

Pentru analiza şi prezentarea rezultatelor sondajelor se utilizează program specializat Voto Data Processing & Analysis system®.

Toate instrumentele de cercetări sînt formate, testate si desfăşurate în raport cu experienţa şi cunoştinţele profunde despre caracteristicile pieţii noastre, acumulate pe parcursul mai multor ani.

Compania noastră este un partener de încredere, cooperare strînsă, prin care permite clienţilor noştri de a alege o strategie optimă a comportamentului pe piaţă, de a reacţiona operativ şi flexibil la schimbările preferinţelor consumatorilor, de a lua decizii corecte de marketing.