Întrebările sunt adresate colaboratorilor organizaţiei. Întreprinderile sunt selectate conform criteriilor propuse (domeniul de activitate, numărul de colaboratori venitul anual, poziţia respondentului etc.). În cazurile cînd, numărul de organizaţii, care răspund cerinţelor, este prea mic, sondajul poate fi complicat. Posibilitatea de a demonstra materialele vizuale are o importanţă mare în obţinerea părerii experţilor.

AVANTAJELE INTERVIURILOR B2B

– Posibilitatea de a primi informaţie de la profesionişti, specialişti;
– Posibilitatea de a primi părerile experţilor, şi părerile care vin de la asociaţia de experţi;
– Posibilitatea de verificare a ipotezelor şi gîndurilor deja existente în discuţia cu colaboratorii organizaţiei.

DEZAVANTAJELE INTERVIURILOR B2B

Expunerea rezultatelor obţinute în studiul domeniului profesional actual ce influenţează miturile şi setările, precum şi subiectivismul perceperii datelor cercetării.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *