Este o cercetare de complex a pieţii, care permite de a analiza detailat deprinderile şi preferinţele consumatorilor în raport cu categoria de produse cercetată şi mărcile acesteia.
SCOPURILE CERCETĂRII:
– De a analiza nivelul de cunoaştere a mărcilor (spontan, top of mind, cunoştinţe cu indicii);
– De a analiza nivelul de cunoaştere a publicităţii mărcilor (ca element de apreciere a eficacităţii campaniei de publicitate);
– De a analiza cumpărarea şi consumul mărcilor – frecvenţa, cantitatea (volum), locul cumpărării şi situaţia consumării;
– De a analiza imaginea mărcilor;
– De a analiza nivelul de satisfacţie a mărcilor şi nivelul de loialitate faţă de ele;
– Detectarea avantajelor şi dezavantajelor mărcilor
– Caracterizarea portretului consumatorului din punct de vedere a profilului social – demografic, caracteristicilor psihografice;
– Detectarea caracteristicilor specifice grupării de consumatori după un anumit indice psihografic / de comportament sau raţional / socio – demografic;
– Caracteristica totală şi exactă a specificii segmentelor primite, definirea dimensiunii acestora;
– Definirea perspectivei segmentelor pentru client;
– Definirea intrumentelor de realizare a scopurilor ţintă segmentelor clientului;
Asemenea cercetare se efectuează prin metodele CATI / PAPI / CAWI / TAPI, cu acoperire naţională pe un eşantion de 1200 sondaje rezultative.